UNHA REPORTAXE DE GAO DI QUE NECESÍTASE ESTUDAR AS CONSECUENCIAS NA SEGURIDADE PUBLICA DUN ATAQUE TERRORISTA A UN BUQUE CARGADO DE GNL.

GAO= Oficina da Responsabilidade do Goberno dos Estados Unidos.

Fontes:

Asociación Española de Marina Civil: 15 marzo 2007, http://www.marinacivil.com/noticias/noticia.asp?idn=21269

MarineLog 14 marzo 2007, http://www.marinelog.com/DOCS/NEWSMMVII/2007mar00145.html

GAO’s Report: http://www.gao.gov/new.items/d07316.pdf

O organismo gobernamental norteamericano GAO emitiu unha reportaxe, fechado en febreiro de 2007, alertando que “as consecuencias na seguridade pública” nun ataque terrorista a un petrolero de GNL, “necesitan de clarificación”. O informe foi feito público o 13 de marzo polo Comité de Enerxía e Comercio, que planifica levar a cabo as audiencias.

Segundo MarineLog o informe xa foi aproveitado por opositores a terminales de GNL e xerou un titular en Massachusetts que proclama: “os informes din que o ataque terrorista podería queimar á xente a unha milla de distancia.” Aquí resúmense aspectos principais do informe de GAO.

O que en realidade di o informe de GAO pode verse na súa versión en ingles, na dirección de Internet: http://www.gao.gov/new.items/d07316.pdf


En resumo GAO suscitou: 1.- Describir os resultados de estudos recentes nas consecuencias dun derramamiento do LNG. 2.- Identificar as áreas de acordo e desacordo entre expertos nesas consecuencias. Entre outras cousas, GAO convocou a un equipo de dezanove expertos para discutir a cuestión.

En seis estudos sen clasificar e que se dan por finalizados, GAO repasou e examinado o efecto do lume resultante dun vertido de GNL, pois deron resultados distintos. Os Laboratorios Nacionais de Sandia conduciron un dos estudos e concluíron que unha boa estimación da distancia do perigo da calor sería de 1.600 metros. As Axencias Federales de EEUU utilizan esta conclusión para examinar as solicitudes de novos terminales de gas natural licuado. Na reportaxe de GAO que se fixo publico consta un estudo no que as quemaduras a persoas poden chegar ata os 2.100 metros, mentres que outro estudo cifra o devandito alcance nuns 530 metros.

As variacións entre os estudos producíronse porque os investigadores tiveron que facer simulaciones, pois non hai experiencia real nin datos sobre vertidos de grandes cantidades de GNL. Estas simulaciones afectaron ao tamaño do buraco no buque gasero; o volume do GNL vertido; ademais das condicións ambientais, talles como vento e olas.

Tres estudos que consideraban explosións de GNL, concluíron que tales explosións eran inverosímiles a menos que os vapores do GNL estivesen nun espazo pechado. Soamente o estudo de Sandia examinou o fallo secuencial dos tanques do buque gasero (fallo en cascada) e concluíu que ata tres dos cinco tanques do buque poderían implicarse nun accidente e que ese número de tanques aumentaría a duración do lume do GNL.

O equipo de expertos de GAO estivo de acordo no impacto na seguridade pública por mor dun vertido do GNL, pero creu que é necesario o estudo posterior para clarificar o grado destes efectos, e as prioridades suxeridas para esta investigación adicional. Os expertos conviñeron que o impacto público máis probable de seguridade dun derramamiento do LNG é o perigo da calor dun lume, así mesmo que as explosións non é probable que poidan ocorrer como consecuencia dun vertido de LNG se os vapores de GNL non están en espazos pechados. Pero, os expertos discreparon sobre o perigo específico da calor e as conclusións dun fallo en cascada de varios tanques obtidas polo estudo de Sandia.

O Ministerio de Enerxía (DOE) recientemente financiou un estudo para considerar estes efectos; espérase terminalo no 2008. O estudo a realizar por DOE implica experimentos con lume de GNL a gran escala e trata algunhas, pero non todas as, prioridades da investigación identificadas polo equipo de expertos de GAO. A Administración nas prioridades a estudar non contemplaba o fallo en cascada dos tanques do buque gasero.

GAO recomenda que o Secretario de Enerxía asegúrese de que o Ministerio de Enerxía incorpore no seu estudo do GNL os problemas crave identificados polo equipo de expertos. Ao repasar o informe de GAO, o Ministerio de Enerxía estivo de acordo con esta recomendación.

Advertisements
Explore posts in the same categories: Noticias / Novas

One Comment o “UNHA REPORTAXE DE GAO DI QUE NECESÍTASE ESTUDAR AS CONSECUENCIAS NA SEGURIDADE PUBLICA DUN ATAQUE TERRORISTA A UN BUQUE CARGADO DE GNL.”

  1. cesar Says:

    kkkkkkkkkkkkkkkkk


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s


%d bloggers like this: