NOS-Unidade Popular apoia ao CEE na sua loita contra Reganosa
Resoluçom aprovada na IV Assembleia Nacional de NÓS-Unidade Popular celebrada o passado dia 1 de Dezembro na Comarca de Compostela contra REGANOSA e em apoio ao Comité Cidadao de Emergência.
Contra REGANOSA e em apoio ao Comité Cidadao de Emergência
Um importante movimento social leva anos a reclamar na comarca de Trasancos o respeito às mais elementares normas de segurança e ambientais, e rejeitando por isso a regasificadora imposta por REGANOSA no coraçom da Ria de Ferrol. Trata-se de um exemplo paradigmático de como os interesses das grandes firmas empresariais e financeiras determinam directamente as políticas institucionais e as posiçons dos partidos do sistema.
A IV Assembleia Nacional de NÓS-Unidade Popular adere às reivindicaçons da vizinhança organizada de Trasancos, e exige à Junta da Galiza e ao Governo espanhol a definitiva paralisaçom da regasificadora. Os negócios privados de Tojeiro, Caixa Galicia ou Unión Fenosa nom podem continuar a impor-se à segurança de dezenas de milhares de pessoas, e o lucro imediato nom pode continuar a destruir a sustentabilidade socioambiental do nosso país.
Daqui queremos apontar directamente as responsabilidades partilhadas polo PSOE, o BNG e o PP no caso REGANOSA, e as conseqüências que poda chegar a ter umha actividade altamente perigosa e agressiva para o meio natural e económico da comarca de Trasancos.
A Ria é nossa, e nom de Reganosa!!
Mais informaçom em www.nosgaliza.org
Explore posts in the same categories: Comunicados Comité Cidadán
Deixar unha resposta