Nota do CCE sobre a PNL relativa a REGANOSA presentada no Congreso por EnMarea

O mercores 21 na Comision de Enerxia do Congreso dos deputados debateuse a PNL presentada por En Marea, sobre a planta de gas de Reganosa, tralas 4 sentencias do Supremo que determinaron a ilegalidade da instalación, co contido seguinte:

Proposición No de Ley:

  • El Congreso de los Diputados insta al Gobierno a anular el Acuerdo del Consejo de Ministros que exoneró a la Planta de REGANOSA de someterse al preceptivo estudio de impacto ambiental contraviniendo lo expuesto por el Tribunal Supremo.
  • El Congreso de los Diputados insta al Gobierno a adoptar las medidas necesarias para que la Dirección General de Política Energética, proceda a revocar, en virtud del principio de autotutela administrativa, la Resolución de 7 de julio, por la que se les otorgó a la Planta de Regasificación, las correspondientes autorizaciones administrativas previas y del proyecto de ejecución.
  • El Congreso de los Diputados insta al Gobierno a que proceda al cierre definitivo de la planta de Reganosa en Mugardos.
  • A la vista de la ilegalidad, el Congreso de los Diputados insta al Gobierno en funciones a eliminar a Reganosa del sistema de retribuciones estatal.

A proposición non de Lei, contou cos votos a favor de UP- ECP-En Marea- ERC , a abstención de PdCAT , foi rexeitada polo voto en contra de : PP-PSOE-CS .

Dende o Comité Cidadan de Emerxencia  consideramos moi positivamente a iniciativa de En Marea, defendida pola deputada Yolanda Díaz, no Congreso dos Deputados, para esixir o cumplimento da sentencia do Supremo, revocando as novas autorizacions outorgados polo goberno do PP, demandando o peche da actividade da planta e a eliminacion de Reganosa do sistema de retribucións. Lamentamos qe esta iniciativa non saira adiante polo voto en contra do PP-PSOE e CS  o que en realidade supòn, outorgarlle impunidade a corrupción politico -financiera que constiúe a planta de gas de Reganosa.

Advertisements
Explore posts in the same categories: Comunicados Comité Cidadán

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s


%d bloggers like this: