O CCE na asemblea de SOS-Monuments

Sos2

O pasado 25 de xaneiro, celebrouse en Barcelona a Asemblea anual de SOS-Monuments, na que se concederon os premios ás mellores obras conservadas “Admiracións conservades” e a aquelas ameazadas por abandono ou destruidas por unha mala intervención, “Admiracións destruïdes”.

O Comité Cidadán de Emerxencia e Fuco Buxán, representados por Fernando Ocampo, estiveron presentes nesta Asemblea, facendo unha intervención para agradecer a importante labor que SOS Monuments leva adiante en defensa do Patrimonio desde unha dimensión, non só artística, senón  implicada no social e no humano. Asemade agradecer tamén o premio recibido polo CCE no ano 2010 pola defensa da Ría de Ferrol e o seu patrimonio arqueolóxico, e manifestarlles a nosa decisión de continuar nesta loita de defensa da sostenibilidade e da vida.

Foi unha satisfacción pola nosa banda saudar aos socios  de Sos Monuments e acompañar a Mercedes Martín, representante da Fundación Man, de Camelle, que recolleu a distinción que lle outorgaron.

Admiracións 2013

1) “Addmiracions conservades 2013” al museo de utensilios agrícolas por la cantidad y suficiencia en los diferentes apartados de que se compone, a la *Masía “El Racó del Ví” de Palau de Plegamans.

2) “Admiracions conservades 2013” a *Carlos Muñoz de Pablos, Pablo Muñoz Ruíz i Alonso Muñoz Ruíz *vidrieros restauradores de la Catedral de Segovia, por su maestría en la solución de las diversas temáticas que se resuelven en un tramo concreto de vidrieras en lado del Evangelio de la nave central.

3) “Admiracions conservades 2013” a la *Fundación Man* de Camariñas en la Costa da Morte gallega, por la conservación de la obra del escultor Manfred Gn¨dinger perfectamente integrada en la naturaleza del entorno.

4) “Admiracions conservades 2013” a la *revista** Carrer* por su defensa del patrimonio material e inmaterial de Barcelona y la defensa de los intereses de los vecinos.

5) “Admiracions destruïdes 2013” por el inapropiado emplazamiento del edificio que intercepta la salida de la calle Ávila a la plaza de las Glorias, que suprime la escala humana de ésta y tapa las vistas rasantes a la Torre Agbar desde las aceras laterales al *edificio HUB de barcelona del equipo MBM (Martorell, Bohigas Mackay) *

6) “Admiracions desetruïdes 2013” por el edificio dels Encants de Barcelona que con su cubierta volante refleja un techo virtual de desperdicios, en lugar de contribuir a un composición más ordenada que ayude a definir una plaza más cerrada y proporcionada al*equipo de arquitectos b270 (Fermín Vázquez) *

7) “Admiracions destruïdes 2013″ por la impropia intervención en la plaza de la Encarnación de Sevilla con el emplazamiento de la obra popularmente conocida como *”las Setas” *del artista *Jürgen Mayer, encima del antiguo mercado público existente, solución más propia de un escenario cinematográfico que de una obra arquitectónica pública bien construida en
madera. Y también a *Alfredo Sánchez Monteseirin *y *Juan Ignacio Zoido* (anterior y actual alcaldes de Sevilla)

8) “Admiracions destruïdes 2013 a la *Torre Pelli de Sevilla *promovida por *Cajasol*, por la desfiguración y confusión de las vistas del horizonte al competir con la Giralda, obra del arquitecto *César Pelli *y a *Alfredo Sánchez Monteseirín *y *Juan Ignacio Zoido* (anterior y actual alcaldes de Sevilla)

9) “Admiracions destruïdes 2013” a la plaza de las Glorias de Barcelona por estar fuera de la escala humana, ruralitza el espacio central más importante de la ciudad, desorganizando su sistema viario de acceso a la plaza y de las conexiones verticales de la ciudad en toda su área de influencia. Al *equipo municipal inspirador.*

Advertisements
Explore posts in the same categories: Comunicados Comité Cidadán

Etiquetas: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s


%d bloggers like this: